01 december, 2013

Köttbullar.

Vilken helg det har varit på jobbet. Kvällen igår var helt ok men idag hann jag o min sköterska inte ens med att äta frukost så det första jag fick i magen var inte förrän efter 13. Snacka om att jag var hungrig.

Väl hemma blev det en lång dusch o gick sen o vilade i 1 timma.
Nu har vi ätit en alldeles för sen middag för vi har gjort julens köttbullar.
Var ju tvungen att ha provsmak så vi åt potatis med gräddsås o lingon till. Ljuvligt.

101 stycken smarriga köttbullar blev det.

Kvällen blir framför tv o Johan Falk.
Imorgon väntas en ledig dag med min man o liten bus, Becka ska till skolan.
Ja just det ja, jag fyller år imorgon oxå.

2 kommentarer:

  1. En nackdel med vården, inga fasta raster. Kanske lite skrämmande att behöva jobba på tom mage.
    Köttbullar är gott, har du nått speciellt julrecept eller kör du dit vanliga recept.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inget speciellt julrecept men vi brukar alltid ha lite senap i o det är supergott, testa :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!