24 december, 2013

God Jul!

Idag är det Julafton men för mig/oss känns det som Juldagen.

Vår jul var så där bra som det bara kan vara.
Maten var god, (jag som gjort den med assistans från man o dotter).
Dottern hade dukat jättefint bord.
Marshallerna var tända ute o lyste upp i mörkret.
Ingen stress under dagen.
Tomten kom.
Paketen var många och jättebra.
Godiset smakade gott (o inte så där i överflöd som vi annars brukar ha).
Sällskapet var kanon, min pappa o 2 systrar va här.

Årets bästa julklapp gav jag till min man:
En hotellnatt på Gothia Towers i slutet på januari (vilket jag oxå får glädje av)

Alla mina paket var bra och jag är jättenöjd. Fick bla:
Rostfria vispskålar till bakning.
Ljusslinga i form av rottingbollar.
Morbergs jul -receptbok
Peter Jöbacks julbok
7 sorters julkakor -receptbok
Fin skål i form av hjärta
Ljuslykta uggla från Lagerhaus (har3 nu)
Mobilväska
3 tubhalsdukar
Jättefin bukett med rosor
Mm mm

Skönt att allt gick som en dans o Oscar var inte ett dugg rädd för Tomten. Han försökte dra bort skägget utan att lyckas o vi fick oss ett gott skratt.
Oscar fick jättebra paket och när han skulle sova så ville han ha en bil med sig i sängen som morfar köpt, söt.

Nu väntar lite vila innan det är dax för ett kvällspass på jobbet.

God Jul alla läsare o tänk på att en
VIT JUL ÄR KUL!!

♡♥ KRAM ♡ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!