31 december, 2013

Gott Nytt År!!

Då är året snart slut, endast 3 timmar återstår.

Dagen började med ett sista pass på jobbet. Trött men jag överlevde.

Ikväll har vi avnjutit en 3 rätters middag o det serverades:

Toast Skagen.
Hasselbackspotatis med kyckling i mango chutney sås.
Knäckiga aprikoser med vaniljsås.

Nu börjar tröttheten visa sig, ändå vilade jag 1 timma efter jobbet men en natt med dålig sömn sätter sina spår då jag gick upp 5.

Här sitter vi nu o spelar Bingo o jag har vunnit, hela 100 kr ;-) blir inte en kväll till tolv-slaget som jag känner nu.

Är nu ledig till lördag kväll o ska bara vara, ta bort det sista av julen vilket innebär granen. Men imon väntar det obligatoriska programmet "Ivanhoe".

Gott Nytt År alla vänner o må det nya året ge en massa positiv energi!!

♡♥ Kram ♥♡

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Hanna som lagar så god mat. Det ser verkligen läckert ut på bilderna. Hoppas ni alla i familjen får ett riktigt härligt, roligt och skönt nytt år. Här hemma var det nästan för lugnt, inget firande, gubben tittade på TV liggandes på sin säng och själv skålade jag i ett glas vitt vin. Vid tolvslaget satte det igång med smällare och raketer vid vattentornet och lille Pelle var så rädd att han skakade så det fick bli att hålla om honom i famnen innan läggdags vid ett tiden. Kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men jag fick bra hjälp av sonen din också ;)
      Vi hade också väldigt lugnt, jag låg i sängen vid 12 slaget (lite av tristess faktiskt) så det nya året skålades aldrig in men vad gör det??

      God fortsättning goa svärmor!!
      Puss o kram

      Radera
    2. Tack goa svärdotter. Jag skålade in nyåret för er också och önskade att mina barn m fam och mina syskon o kära väninnor ska få ett underbart lyckligt och fantastiskt år 2014.
      Kram från svärmor.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!