02 december, 2013

Fylla år.

Ännu ett år har passerat men vad gör väl det när jag har barn som håller mig ung ;-)

Dagen började med sovmorgon, dukat frukostbord med både paket och blommor.

På eftermiddagen kom svärmor/farmor o hon hade med sig en ursöt skål fylld med choklad och en flaska vitt vin. Tack!!

Pappa hade med sig en julstjärna, min fina pappa. Tack!!

Eftersom jag inte skulle ha kalas utan bara fira med min familj så ville jag ändå ha tårta och tur var väl det då det senare på kvällen dök upp ett överraskande besök.
Felicia (dotterns kompis), hennes mamma o lillebror dök upp med både rosor o en söt liten TomteNissa.
Riktigt roligt att ni kom. Tack!!

Kvällen avslutades med Thaimat, min favorit. Tack!!

Tack för ALLA hälsningar som jag fått via sms, Facebook och Instagram.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du blev överraskad med! Stort grattis igen, även om detta grattisen var några dagar för sent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket o visst var det mycket med tanke på att jag inte hade något kalas, roligt.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!