09 februari, 2015

C-vitamin boost.

Jaha...måndagen har snart passerat o jag har haft en ledig dag. Varit ledig sen i lördags vilket har varit skönt.

Nu har gubben blivit såpass frisk att han har jobbat idag. Oscar är frisk o ska till dagis imon. Dottern är frisk o har sportlov o jag börjar bli sjuk...igen.

Började med hosta igår kväll o idag har jag haft ont i huvudet hela dagen. Tagit 4 värktabletter totalt utan verkan o tar nog 2 till vid sängdax. Känner att jag varken har tid eller lust till att bli sjuk igen. Räcker med det jag hade över nyår.

Trots värk o hosta hindrade det inte mig o Lille bus att gå ut. Solen värmde på skönt o det syns att det tar på snön.
Nu ska jag boosta med en massa frukt i form av apelsin, äpple, banan o vindruva. Allt toppas med vaniljkesella o lite vaniljpulver.
C-vitamin framför tv ska bli gott o det blir nog tidigt i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!