27 februari, 2015

Fredag o mys.

Jobbdagen är slut sen ca 2 timmar tillbaka.
Har nu intagit posen för fredagsmys o slapp i hög nivå.

Gubben har åkt iväg för en Flipperkväll med kollegor.
Oscar o jag har duschat o förberett godiset till ikväll i form av chokladpudding som vi ska ha framför tv då vi kommer va själva.

En flaska välling för att stilla hungern o några majskrokar till mamma.
Ja. Jag gillar majskrokar. Då ska det vara Icas krokar. Kanske lite konstigt men gillar dem skarpt.

Nu längtar jag tills Lille bus går o lägger sig så jag kan sitta själv o slappna av vid tv. Har 2 avsnitt av Bachelorette o andra inspelade program som jag brukar se.

Ha nu en go kväll o trevlig helg.
Kram

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll, hoppas ni mår bättre nu, trevlig helg, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi mår mycket bättre o min förkylning är snart som bortblåst.
      Vilken jobbig tid det var när vi alla va sjuka i olika grad men ändå.. usch.
      Blev en lugn o skön kväll :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!