26 februari, 2015

Smidigt.

Jag som jobbar på sjukhus kommer i kontakt med läkemedel dagligen o vid huvudvärk eller mensvärk har man tagit sig Alvedon eller Panodil.

Apoteket ligger i samma byggnad som avdelningen jag jobbar på så det är lätt att handla om det skulle fattas något hemma.

I tisdags kikade jag på apotea.se o kan säga att det är skillnad i pris.
Stor skillnad.
Lathet att kanske handla via nätet men ju billigare desto bättre.

Idag kom leveransen rätt i brevlådan o jag är väldigt nöjd med varorna o den snabba leveransen som är fraktfri.

Kika in vettja om du inte redan gjort det.

2 kommentarer:

  1. Därifrån har vi beställt handsprit som är ett måste här hemma, är jättenöjd med den. Men tål att beställas andra produkter med, kanske ska lägga in en beställning i helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supersmidigt jue... är nöjd till tusen o det kommer bli fler beställningar :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!