10 februari, 2015

Fy fan rent ut sagt!

Natten till idag har varit fruktansvärd.

Började med att frossa framför tv igår o fortsatte hela natten. Uppe o kissa 1 gång i timman o febern har även slagit ut magen.
Huvudet värkte o lederna gjorde sig väl till känna o att gå i trappan är inget roligt nu.

Febern har varit över 39 grader o kan lugnt säga att Paracetamol knapras för fullt.
Tanken var att jag skulle jobba ikväll o lämna Lille bus på dagis vid 13.
Jörgen lämnade honom redan 7.30 o de kom hem efter 16 vilket gjort att jag haft "tid" för mig själv o va sjuk.
Hade aldrig orkat roa en 3 åring nu.

Febern kommer o går o när vi kikade på Bolibompa så hade jag byxor, strumpor, långärmad tröja, varm kofta, halsduk, vantar o 2 filtar på mig o frös ändå.
1 timma senare var jag svettig...igen.
Så håller det på hela tiden.

Imon får jag ännu en dag för mig själv o ikväll har vi handlat på Coop online för att underlätta för oss alla.

Hoppas snart jag blir bättre så jag kan jobba på fredag... tvivlar dock men håll tummarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!