22 februari, 2015

Thai o ett stort glas...

...kall mjölk.

Jag dricker ofta mjölk till lite "finare" mysmat. Tar hellre ett glas mjölk än dricka eller något med alkohol.

Igår efter jobbet kom jag hem till nystädat hus o nybryggt kaffe.
Efter en kopp gick jag för att vila, är inte helt frisk sen influensan så det tog hårt att gå upp vid 5 på morgonen. Är fortfarande förkyld o hostig.

På kvällen blev det min favorit i matväg.
Thai.
Beställer ofta samma rätt.
Kyckling i röd curry med extra nudlar (delar ris/nudlar med Oscar o får även med till jobbet).

Rätten är stark o då passar kall mjölk alldeles utmärkt till. Gott.

Schlagern senare på kvällen var katastrof. Fanns inte en låt som var bra.
Fruktansvärda bidrag...ja ja. Bättre nästa helg. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!