15 februari, 2015

Söndag.

Idag sa vi båda 2 att detta är den tråkigaste helgen på länge...

Jag kom på en positiv sak:
Man slösar inga pengar när man är sjuk på spontanshopping men förlorar ju dock ändå på lönen ha ha ha.

Win-win på den.

Jag ringde jobbet idag o tog sjukdag tis o ons då jag skulle jobbat. Är inte frisk än o vill gärna va det innan jobb. Vill inte gå tillbaka för tidigt.
Nu jobbar jag inte förrän på fredag o då ska banne mig jag va frisk.

På bilden ser ni en smarrig kladdkakemuffins som dottern bakade till Alla hjärtans dag som vi sen åt till schlagern.

3 kommentarer:

  1. Vi har haft två tråkiga helger eller mer två veckor. Jag går på väggarna här hemma nu. Bättre blir man inte heller. I morgon måste jag börja jobba, blev inte sjukskriven längre av läkaren jag träffa i måndags.
    Hoppas ni har fått hjälp och fått den penicillin som behövs. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur går det för er?
      Jörgen gick tillbaka till jobbet idag, har hosta kvar.
      Jag ska börja jobba på fredag igen o jag har också hosta kvar, får ta det lugnt.
      Blev aldrig läkarbesök för oss då vi började bli bättre.
      Kram

      Radera
    2. Jag kände ju mig bättre i måndags när jag var hos läkaren. Men fick bakslag i tisdags. Men jag gick fint och jobba idag men det var jobbigt. Jobbar ju på lager och det är ju inte det renaste stället man kan jobba på så det har satt sina spår i halsen idag. Har hostat som en tok. Ska överleva en dag till sen är jag ledig på fredag. Hoppas verkligen inte att jag blir sämre då jag ska åka till min frissa i Borås. Tina

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!