04 maj, 2013

Dagens blomma...

.. vill jag ge vår dotter REBECKA!!
 
 


Detta för att jag, Jörgen & Oscar var magsjuka igår.
(Inte friska än men igår var toppen på isberget) 

 
 
Du såg till:
 
...att vi hade vatten att dricka, hink & annat om vi behövde.
 
...att Oscar hade det bra, la honom för vila, tog upp honom efter vila,gav honom vatten,
bytte blöja, myste i soffan & var en superduktig storasyster.
 
...att vi fick en maskin upptvättad & hängde upp den.
 
...fixade din egna mat & gjorde fint i köket efter dig.
 
...städade i groventrén på småplock.
 
...att nedervåningen inte var ett bombnedslag & plockade lite.
mm mm mm
 
Tack Rebecka för att du hjälpte din mamma & pappa igår!!
 
 
Älskar Dig min fina tjej!!

6 kommentarer:

  1. Ja ni har verkligen världens finaste och gulligaste dotter. Hon är fin både på utsidan och insidan så hon är verkligen en riktig skönhet. Värd alla blommor som finns. Kram till henne från mig. Farmor Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!!
      Många ggr som hon räddat oss från "nöden" o skönt att hon kan avlasta :)
      Kram

      Radera
  2. Nej men, sjukdomarna avlöser varandra hos er. Hoppas ni har frisknat till över helgen, och att ni får vara friska nu. Vilken duktig dotter ni har, ovärderligt. Hoppas ni haft en go helg ändå, kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är sjukdagarna snart en minne blott ;) Imon har det gått 48 timmar sen senaste symtom så nu ska vi snart vara friska.

      Kram Kram

      Radera
  3. Vad duktig hon är! Hoppas att ni kryat på er nu!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är vi friska.. men det var en tuff helg.
      Hon är duktig (när hon vill/måste). Skönt att ha någon som underlättar för en i sådanna situationer som vi hade i helgen :)
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!