16 maj, 2013

Härliga dag..

..men va det har blåst idag, tur man inte har löshår.

Dagen har spenderats ute med undantag för middagsvila.

På eftermiddagen planterade gubben o jag våra plantor vi köpt tidigare i veckan.
Smultron, jordgubbar, lite blandade växter samt ett träd som jag länge velat ha.
Gick lätt o roligt var det att plantera tack vare det slitna men fina planteringsbordet jag fått av pappa. Han tänkte slänga det men jag hann stoppa honom.

Trots att klockan gick så blev det grillat till middagen och att det kan vara så gott.
Kommer bli mycket grill nu ett tag framöver men inte mig emot.

Nu är det schlager på tv o än har jag inte hört någon bra.. jo, Island va okej.

Natti Natti när ni väl går till sängs ☆

2 kommentarer:

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!