09 maj, 2013

Inställt staket.

Idag skulle vi äntligen få upp staketet. Trodde vi ja..
Det var alldeles för stenigt i marken så de jordankare vi köpte fick vi fint lämna tillbaka o istället blir det att vi får gjuta i stolphållare men eftersom himlen öppnade sig får vi fint vänta till en annan dag.

Typiskt.

Jag som förberett middag o allt, spaghetti med köttfärssås o jordgubbspaj med vaniljsås till eftermiddagskaffet till de hårt arbetande gubbarna, min man o pappa.

Nu gjorde gubben min maten eftersom staketet inte kom upp och jag gjorde pajen. Den sitter vi o avnjuter nu till "Halv 8 hos mig".

Dagen har även spenderats med att packa det sista, tvättat upp det vi vill ha med oss.

Hoppas ni haft en bra dag och får en trevlig kväll!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!