07 maj, 2013

Underbar dag.

Kan inte säga annat än att det varit en toppen bra/skön dag.

Dagen började med 11 kaffe med goa vännen Marlene o hennes minsta lilla kille Leo.
Storebror Lukas var på dagis så honom träffade vi inte idag.
Blev mycket prat om jobb, barn och annat.
Min lille bus snubblade så illa idag så det resulterade i en fin fläskläpp.
Att det kan komma så mycket blod är helt otroligt.

Dagen som mer eller mindre spenderats ute  (nästan 8 timmar)avslutades med att jag grillade kyckling.

Apelsinmarinerad kycklingfilé med majssalsa, mango/curry sås o fullkornspasta.
Skön kväll som gjorde att vi kunde äta middagen ute, härligt.

Hämtade Citygross grillkasse igår o dagens middag var från dem.
Måste säga att det var supergott!! Kommer definitivt göra receptet igen.

Nu ser jag fram emot kvällens tv.
Halv åtta hos mig.
Arrow.
The following.

Sen blir det en go dusch med sängläge!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på de söta killarna i vårsolen. Ser riktigt mysigt ut. Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var supermysigt, skiljer 8 mån på de små killarna men det satt fint ihop ändå :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!