16 maj, 2013

Morgon.

Ännu en dag har börjat och idag vaknade man till solsken istället för regn.

Oscar sitter i mitt knä och vi tittar på Barnprogram. Mysigt med lite morgonmys.

Idag har vi inga speciella planer förutom det vanliga, dvs tvätta en maskin o plocka undan lite. I em tänkte jag grilla lite kött till middag, till det serveras klyftpotatis o majssalsa.
Har slängt in öl på kylning så om vädret blir som de sagt på Nyheterna att det blir 22 grader så svalkar de gott till maten.

Ha en bra dag!!

♡ KRAM ♡

2 kommentarer:

  1. Här skiner solen med och jag ska placera mig på altanen så fort frullen är uppäten :) Ha en mysig dag fina Hanna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, min dag har varit bra fast jag varit lite trött. Hoppas din dag varit bra o fortsätter i samma anda :)
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!