22 maj, 2013

Lite nytt till garderoben.



Nu är det någon dag sen jag skrev något men finns egentligen inte så mycket att skriva.

I måndags var vi iväg till Visko för att kika på avslutningsskor till tösen, hon slutar 9an.
Hittade naturligtvis inget så letandet fortsätter, lillen bus fick i alla fall 2 par skor.

Har utnyttjat det fina vädret som visader sig igår genom att rensa mellan stenplattorna på framsidan, klippa gräset på fram o baksidan, luckra upp jorden i tulpanlandet som blommar så otroligt vackert nu. Kul att se ens lökar blomma som man planterade i höstas. Lagat mat, badat Oscar o allt annat som hör vardagen till.
Kan säga att jag var röd i nacken/axlar igår när jag kom in, tänkte inte på att solen tog eftersom det var lite mulet emellanåt, ja ja...

Idag tog jag tummen ur o beställde lite nya toppar från Ellos, har dåligt med just linnen/toppar nu när värmen kommer o jag unnade mig lite nytt, hittar nästan aldrig något på Ullared så jag brukar beställa till mig själv någon/några ggr/år o min man säger "KÖP, du köper aldrig något till dig själv så KÖP" Tack min fina underbara man.
Ska bli skönt med lite nytt i garderoben.

Idag har vi inga planer lille bus o jag, skönt att ta dagen som den kommer o passar på att plocka undan lite inför helgen som närmar sig. Hoppas vädret är någorlunda bra så vi kan få upp staketet någon gång, går ju inte gjuta stolparna så länge det regnar o jag vill ha upp det NU!!
Går nästan inte va på framsidan då lill killen springer iväg, han tycker det är roligt när man jagar honom också så det blir bara besvärligt. Bus.

Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!