06 maj, 2013

Måndag.

Då har en ny vecka börjat och idag kommer vi passera 48 timmars sträcket. Det innebär att det gått 48 timmar sen senaste symtomet på magsjuka.
Jörgen trodde han skulle få jobba idag men det satte jag stopp för. Finns en anledning till dessa timmar man ska va symtomfri.

Igår satte jag igång med "operation sanering". Tvättade 3 maskiner tvätt, bytte sängkläder, storstädade 2 toaletter/badrum o städade nedervåningen.
Idag fortsätter jag. Har snart tvättat 2 maskiner till, sen får det va bra.
Det sköna med kråksången är att man kan hänga ut tvätten. Torkar snabbt i de soliga vårvindarna.

Blir en kort vecka igen. Kul.
På torsdag ska vi försöka få upp staketet vi köpt, pappa kommer hjälpa till. Längtar.

På fredag åker vi till min goa vän i Karlskrona och bor på hotell.

Ha en go dag i solen!

KRAM ♡

2 kommentarer:

  1. Skönt att kunna hänga ut tvätten. Får ta och sätta ut våran vinda också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag du ska göra, torkar på ett kick :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!