24 maj, 2013

Fredag.

Busen tror att han kan ställa sig upp :)


Klockan är ca 9.45 & jag har redan hunnit med en hel del.

Duschat
Ätit frukost
Myst med lille bus framför Bolibompa
Städat nedervåningen (tog övervåningen igår)
Tvättat 2 maskiner
Bytt lakan i lillens säng
Städat ur kylen & rensat den
Betalat räkningar

& nu sitter jag för att uppdatera bloggen ;)

Skönt att ha gjort mycket redan på morgonen för då kan man slappna av resten av dagen, jag är en sådan person att om jag ska göra något så vill jag göra det direkt på morgonen, varför dra ut på saker när man kan göra det på en gång.

Igår kväll var vi ute till 20.30 gubben o jag. Vi gjöt färdigt stolpskorna som ska hålla stolparna till staketet, fick upp det nyinköpta parasollet o vi hjälpte även grannen som skulle sätta upp ett vindskydd vid sin altan.
Det är lite roligt för vi är 3 hus som sätter upp staket.

Ikväll tar vi "staketpaus", vi ska låta betongen härda en dag till o sätter upp det imorgon lördag o söndag om så skulle behövas.
Eftersom staketet upptagit vår tid på kvällarna så har vi inte haft chans att handla mat så ikväll blir det Thai, jag längtar redan.

Blir till att handla imorgon bitt efter frukost, lite folk i affären då med jämfört om vi skulle gjort det ikväll.

Önskar Er alla en trevlig fredagkväll o krama någon extra mycket som du tycker om :)


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!