12 maj, 2013

Karlskrona.

Det fina huset som Tessan & Robert bor i.
Mitt i skogen på landet.
 
 
Lille bus går på den fina stenlagda gången som leder till huset.
 

Bus med sin gudmor Tessan.
 

Bus & lek.
 

Oscar leker lite med sanden.


I fredags packade vi bilen för att åka ca 30 mil till Karlskrona för att hälsa på min goda vän som hittat kärleken där.
Att ta steget att flytta från lilla Borås är stort. Vette sjöven om jag vågat det.

Allt har bara varit så bra.
Resan dit gick kanon. Oscar sov nästan hela tiden.
Hotellet var ok men jag saknar verkligen AC. Blir väldigt varmt när solen ligger på.
Vädret visade sig från sin bästa sida. Sol både i fredags, lördags & idag söndag.
Blivit bjudna på go mat & gott dricka, grillat i fredags & igår fick vi våran favorit som Tessan brukar göra Ostpanerad kyckling med klyftpotatis mmm .

Resan hem gick oxå över förväntan.
Lille bus sov bara i 1 timma så snart är det nog sängdags för honom. Stannade i Värnamo för en hamburgare.

Väl hemma så packade jag upp väskan med en gång, slängde i en maskin tvätt, skönt att börja med en maskin för tvätt blir det alltid om inte annat så vill man tvätta upp det som man haft på sig.

Nu står dottern (som varit hemma själv i helgen) & steker pannkakor, gott.

Blir nog lite tv sen & tidigt i säng. Har ju åkt närmare 70 mil under helgen totalt.

Tack Tessan & Robert för en supermysig helg & för att ni varit så gulliga med att bjuda på mat & gott att dricka.
Kram Hanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!