06 november, 2013

Foto.

Denna veckan är lille bus o jag lediga, jag jobbar till helgen men det är några dagar kvar på vår mysvecka.
Vi har inget planerat men har gjort mycket ändå. Som vanligt.

I skrivandets stund sitter jag i personalrummet på dagis.
Idag ska det tas kort o fast vi är lediga så vill vi ju inte missa detta.
Ska bli så kul att se resultatet sen.

Har även fått lapp i facket om både Föräldramöte o ledighet till jul o eftersom Jörgen tar lite pappaledigt under december (mån och tis) så får Oscar 2 veckors julledigt.
Själv ska jag jobba men kommer ha mycket ledigt ändå.
Härligt.

2 kommentarer:

  1. Så kul med fotografering, Blir det porträtt foton också på dagis? Såg på fb om en tjej i Borås som fått foton på sin tjej med lite nytänkande. De fotona var på halva kroppen och hon stod lite på sidan, det var jättefint. Inte för att det kanske går på våra små busar. Men när det blir lite äldre. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir både gruppkort o porträtt så det ska bli kul, hade ju aldrig dessa bilder på Becka för hon gick hos dagmamma. Ska bli kul att se resultatet sen. Det nytänkande funkar nog inte som du säger på våra små men kanske om några år??
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!