07 november, 2013

Julbord på Liseberg.

Bord är bokat på Huvudrestauranten.
 
 
Det är ju bara såå mysigt att strosa o kika på allt fint under  JUL PÅ LISEBERG
speciellt alla lampor som lyser upp nöjesparken under kvällen. Det är något magiskt o stämningen är något utöver allt annat o här får man garanterat julkänsla.
 
Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort innan, bokat julbord på Liseberg.
Vi äter ALDRIG julbord ute (om det inte är med jobbet) men i år ska jag införa en ny tradition för min lilla familj.
 
Hoppas de uppskattar min lilla överraskning som de ska få under kvällen.


2 kommentarer:

  1. Det var en fin överraskning du bjuder din familj på och jag kan lova dig att dom har ett alldeles underbart julbord där för jag var och åt ett sådant tillsammans med mina arbetskamrater när jag jobbade där sista året och det fanns otroligt mycket gott. Hoppas ni får njuta av allt det goda där och att ni ska bli nöjda allesammans.
    Kram till dig o din familj från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter bra, att julbordet är till belåtenhet ;)
      Ska bli mysigt att åka dit bara vi 4 o göra något ihop som ny tradition.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!