10 november, 2013

Helgen snart över.

Ja, nu är helgen snart över o det har varit kul att jobba trots för lite sömn.

När jag kom hem så väntade färdig middag i form av gubbens smarriga kycklinggryta o efter lite vila tog vi kaffe o tårta som han gjort även den men det bästa var att det stod jättefina rosor på bordet som väntade mig.
Tänk vad lite mat och blommor kan göra en lycklig. I alla fall mig.

Kvällen kommer spenderas framför tv. Ska inte lyfta ett finger utan bara va.
Nu väntar 2 lediga dagar med bus o mys med lille busen.
Älskar att jobba 75% för det innebär att jag har MYCKET tid med lille killen. Gäller att ta vara på tiden o det gör jag verkligen. Härligt!!

♡♥ Kram ♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!