29 november, 2013

Farmors broderi.

När vår lilla tjej var liten fick hon denna fina bonad i form av en Adventskalender av sin farmor som hon broderat själv.

Kan säga att den inte varit fylld varje år men de senaste åren har vi sett till att den är fylld med paket för det är en rolig grej o det behöver inte vara så dyra saker.
Sen finns naturligtvis den traditionella chokladkalendern oxå som även Oscar kommer få i år (bara för att vi vill).

Nu hoppas vi att farmor orkar brodera en likadan till Oscar, så att de kan ha varsin.

Så farmor, om du har lust så får du gärna brodera en till.

Kram

4 kommentarer:

  1. Längtar till att få sätta i paket i min jag broderat. Har aldrig varit några paket i den. Men nästa år så ska lillemann få paket i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oscar har inte heller paket i år.. känns lite onödigt tycker jag. Men nästa år ska han också få.

      Radera
  2. Ja det måste jag naturligtvis göra. Det är alltid roligt att ha något att pyssla med som pensionär man är. Men den blir säkert inte klar att användas förrän nästa år. Kram till er alla från farmor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir kanon, att få en till nästa år för i år får han ingen. Du behöver inte fylla den med paket för vi gör det gärna eller vi vill göra det :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!