08 november, 2013

Fredag.

Ja, nu är det fredag o kväll.
Somnade igår med huvudvärk och vaknade med samma värk, den släppte inte förrän jag sovit lite middag med busen.
Det innebär att allt jag tänkte göra idag blev ogjort.
Bullar får jag baka en annan dag men orkade tvätta upp lite lakan o slänga i nytt i sängen.
Har även under em frostat ur frysen i köket så på söndag är det boxens tur, sen är den redo för julens goda bakverk mm.

Gubben är ikväll på fest med jobbet i Göteborg, tösen är iväg o möter sin kille som ska sova över o lille bus ska strax i säng. Sen ska det bli gott med lite mat och egentid för att avsluta kvällen med en dusch innan jag hoppar i sängen i rena lakan, underbart.

Önskar er alla en skön kväll o överraskningen igår gick hem :)

3 kommentarer:

  1. Jobbigt när huvudvärken sitter i så länge. Det förstår jag att överraskningen blev uppskattad, blir nog inget julbord för oss i år, ska dock på ett med jobbet på en båt i hamnen hoppas det blir gott.
    Så mysig du har hemma. Var har du köpt den lampskärmen som du har blockljusen på. Den hade jag velat ha just nu. Kan ju inte ha nått framme längre så mini är vaken. HA en trevlig helg, trots att du ska jobba, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det tråkigt när man inte kan få ha grejer i fred.. allt ska pillas på men det är ju bara ett tag vilket är skönt.
      Det är en ljuskrona som hänger i taket från Jotex. Köpte den förra vintern o har den framme hela året för det är mysigt att tända ljus i den istället för lampa. Skickar länk :) Kram

      http://www.jotex.se/jotex/ljuskrona/373221?N=1z13zkgZ1z13zft&Nao=2

      Radera
    2. Får se om det blir nått köp. Jag vill ha, gäller att övertyga andra hälften bara :)
      Tina

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!