24 november, 2013

Usch.

Jaha.. så blev inte helgen som planerat.
Fick åka hem tidigare från jobbet igår kväll då jag hade feber o började få ont i halsen.
Somnade 21.30 o vaknade vid 6 tiden. Givetvis vaknade jag några gånger under natten o fick ta värktabletter.

En lugn skön morgondusch, en kopp te framför tv i ensamhet då de andra sov var som balsam för själen.
Jag menar att det finns inte många morgnar som jag får för mig själv, kan sakna de från förr då jag alltid gick upp vid 5 o huset vaknade 2-3 timmar senare.

Nu spelas julmusik från datorn, gubben städar övervåningen o har putsat ALLA fönster, dottern är färdig med nedervåningen. Härligt!!
Jag surfar på mobilen och försöker underhålla en snorig rastlös liten kille.

Ha en skön söndag, själv ska jag VILA o kanske få ork till att stryka lite gardiner, just nu är det tomt!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig HANNA och hoppas du fått njuta av lite egentid. Duktig familj du har som fixar städningen så att du får ork till att ordna med gardiner o annat pyssel som du är så duktig på att ordna trivsamt och fint. KRAM från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du.. gardinerna åkte upp igår med god hjälp av Becka o Jörgen. Lusten till det lilla extra finns inte riktigt men den kommer väl?
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!