04 december, 2015

Förberedelser.

I morse vaknade vi alla tidigt.
Jag skulle iofs bara upp o kissa men både Oscar o Jörgen vaknade så vi gick upp strax efter det.

Jag passade på att färga håret, vika undan tvätt o tömma diskmaskinen.

Efter dusch o en kopp kaffe åkte vi till Maxi för att köpa lite baguetter till dottern o hennes kille som ska vara barnvakt.

Naglarna är fixade inför kvällen o morgondagens kalas så nu är jag mer eller mindre redo. Måste bara välja kläder sen.

Nu ligger vi alla 3 i sängen o ska vila. Vi  lyssnar till stormen utanför. Man hör hur det brakar till emellanåt o det är väl bråte som är på villovägar.
De skrivs om att man ska hålla sig inne o inte vara ute på vägarna... vi ska till Göteborg ikväll o det tänker jag INTE missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!