16 december, 2015

1 v kvar.

Tänk att det är 1 v kvar till uppesittarekvällen. På morgonen har vi då varit på Ullared. Alla klappar är klara o på kvällen blir det provsmakning på en nygriljerad skinka som man snabbt slängt ihop i pausen på Bingolotto.

Brukar ni spela?
Vi köper alltid 2 lotter. Dottern tar en o gubben o jag samsas om en. Jag brukar tröttna på att spela för jag blir less på all reklam. Men tradition är tradition.

Igår försökte jag mig på ett arbetspass men orkade i 2 timmar. Sen åkte jag hem.
Kraften är inte med mig så jag blir hemma.

Tänkte att jag skulle passa på att baka lite men inspirationen infinner sig inte riktigt.

På kvällarna är det mys.
Hela storarummet lyser upp av levande ljus blandat med varmt sken från granen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!