11 december, 2015

Nä.. orkar inte!!

Kaffet puttrar i köket o doften av hyacint når min näsa varje gång jag passerar hallen. Doften sprids lite lätt på hela nedervåningen. Älskar hyacint men det får inte bli för mycket.

Min hals har värkt sen i onsdags.
Idag är det taggtråd i hela halsen.

Ni vet, det gör så ont så jag grimaserar varje gång jag ska svälja.

Känner inte riktigt för att bli sjuk nu.
Vi ska ju köpa gran imon lördag o på söndag är det dop för lille Leo, barnens kusin.

Tur i oturen är att jag är ledig i 4 dagar med start idag så det blir ingen frånvaro från jobbet.

Nu blir det morgonkaffe följt av en kopp te (dricker bara te när jag är sjuk eller frusen) o halstabletter.
Värktabletten åkte in innan jag ens hann gå upp ur sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!