31 december, 2015

Kunde inte vänta.

Nä. Vi kunde inte vänta tills över helgen.
Det var då granen skulle åka ut men det blev redan idag, nu på morgonen.

Anledningen var att nya gardiner ska upp o min man vill greja med det medan jag vilar en stund inför kvällsjobb. Sötnöt.

Jag plockade bort alla kulor, glitter o ljusslinga o slängde ut den via altandörren.
Snabbt o lätt som en plätt.

På bilden ser ni skräpet som blev eller rättare sagt uteblev. Det lilla barret ni ser är ALLT barr under hela tiden den varit inne. Aldrig haft så bra gran men jag tror att mycket hänger på den nya foten vi köpte. Den kostade 300 kr på Jula men attans vad den var/är bra. Väl värt pengarna o kan varmt rekommendera den.

När jag vaknat sen så antar jag att gardinerna är på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!