11 juli, 2012

Ändrade planer...

Vaknade i morse vid 5 med huvudvärk, tog Panodil men värken var kvar när jag vaknade vid 7.
Jörgen gav mig 2 Diklofenak, somnade om med Oscar till klockan 10 & fortfarande ont i huvudet.
Nu när kaffet & en tallrik fil me flingor åkt ner i magen känns det bättre. Skönt.

Tråkigt med värk som sätter stopp för dagens planer.
Skulle möta en mamma från Föräldragruppen mé en liten go dotter i Oscars ålder men fick fint lämna återbud, får helt enkelt enkelt bli en annan dag.

Det positiva med dagen är att Jörgen helt plötsligt jobbar sin sista dag idag, det är så lugnt på hans jobb så han tar ut 2 x-tra dagar vilket gör att han går på sem redan imon.. säger bara:
ÄNTLIGEN... UNDERBART... MYSKVÄLLAR... SOVMORGON mm...

Eftersom huvudvärken satte stopp för mysig fikaträff tänkte jag istället börja kolla lite packning inför veckan i Varberg som närmar sig, nu ska även Beckas kompis Sarah följa med, vilket gör att båda tjejerna kommer få en go vecka vid havet & roligare för Becka att få med sig en kompis.

Ser fram emot havsdoft & stänk av saltvatten, fiskmåsar, promenader på stranden, färska frallor, skratt, grillkvällar, glass, minigolf & att bara vara med min fina familj & Sarah =)

Snart, snart kommer vi till havet.

Mamma Hanna



1 kommentar:

  1. Jag önskar er alla en härlig och avkopplande vecka i Varberg där ni får njuta av havsluft och förhoppningsvis både sol och värme. Ta hand om varandra och må så gott. Kram från svärmor/mamma/farmor Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!