19 juli, 2012

Paus..

Varbergs Fästning

Jag längtar efter långa varma härliga kvällar vid havet med något gott att dricka i min hand, kortet är taget vid Fästningen förra sommaren & kommer garanterat åka dit en sväng i år igen =)

Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden då allt från mäklarkontakt, kontraktskrivning, städning & försäljning av lägenhet har rullat igång.
Allt på bara 6 dagar...

Imon är det dax för fotografering av vårat bohag inför försäljning/annonsering.
Just nu sitter jag & tar en andningspaus (läs bloggar).. har precis städat klart hela lägenheten med hjälp av Jörgen.
Det är inte bara att damma & dammsuga utan vi var tvungna att plocka undan lite inför fotograferingen, det får inte vara för plåttrigt på korten så jag har plockat, det blev 4 kartonger med grejer som inte behöver synas på kort.

Nästa vecka hoppas vi att det har kommit ut på Hemnet.se & att det snart blir visning så vi kan börja sälja av lite möbler & packa ner i kartonger.

Blir lätt lite rörigt när vi samtidigt som flyttbestyren är igång packar inför 1 veckas semester i Varberg.
Nu är packningen inför semestern gjord & det allra sista tar vi samma dag, nu är alla väskor i bilen... allt för att det inte får synas på korten.




Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!