07 juli, 2012

Morgon.



Undra va denna dagen har att erbjuda.. frukosten är intagen, Oscar ligger & sover sin morgonvila, Jörgen kollar inspelade avsnitt av Macken, där sitter han & skrattar för sig själv, jag sitter vid datorn & blir irriterad över ljudet jag hör från tv:n.

Vem fasen tycker att det programmet är roligt (förutom min man), barnslig röst på den ena brodern, dåliga vitsar/sketcher eller va det heter så man blir bara irriterad.
Ja ja.. tur är väl att man har olika smak men jag får hoppa in i duschen så jag slipper höra en stund.

Vädret visar sig från den dåliga sida idag men något ska väl här hittas på om bara tonåringen kan vakna så man kan komma fram till något gemensamt.
Snart dax att väcka sjusovaren...

Önskar er alla en bra dag vart ni än befinner er =)


Trevlig helg vänner J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!