07 juli, 2012

Roadtrip.


Inga planer för dagen då vädret kändes ostabilt så vi satte oss i bilen & körde ut på en liten roadtrip, under hela vägen försökte Jörgen lura oss om vart vi skulle, tillslut kom Becka & jag på vart vi var på väg.
Boråstorpet, Det har fått pris som "Sveriges bästa rastplats" & vad vackert det var eller är.

Grönt, träd,  buskar, vatten, änder, gungor, bänkar & ett mysigt café där det även säljs hemslöjd.
Den 2 september är det marknad & Hemslöjdens dag & då tänkte vi åka dit igen.


Vi köpte oss varsin glass & myste på en bänk, kameran följde med så vi tog lite bilder på omgivningen & vi fick även se ett brudpar ta sina bröllopsfoton på plats & omgivningen är otroligt vacker till bröllopsbilder. Som tagen ur en saga.




När vi packat ihop oss för hemfärd så såg Becka en superliten söt groda som hoppade i gräset, hon tog upp den & vi tittade då ner & vi såg hela gräset röra sig, det var hur många smågrodor som helst.
Som ett myller av små grodor =) Fina var de & häftigt att se.




2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut.
    Jag har faktiskt aldrig varit där, men jag tror det får bli ett besök någon dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade heller aldrig varit där, har i många år pratat om att jag vill se hur det ser ut & igår blev det av. Tycker absolut ni ska ta en sväng dit, fina fotomöjligheter.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!