26 september, 2012

Nya läsare.

 
 
Välkommen du nya blogg-läsare, kul att just Du ville titta in till mitt lilla kryp-in.

Skulle bli väldigt glad om du någon gång då & då ville slänga in en kommentar (går att göra det efter varje inlägg, se längst ner på de skrivna inläggen) & jag vet att det kan vara lite krångligt för dig som inte har en egen blogg men när frågan "Kommentera som" kommer så tryck på "Anonymt" & skriv under med ditt namn (om du vill) så går det att skriva kommentarer.

Om du har övriga frågor eller annat så går det även att kontakta mig via Facebook eller trapp75@hotmail.com

Följ mig gärna på Instagram där jag heter hannasj0berg (o:et i sjöberg är siffran noll)

Tänk på att jag lämnar svar tillbaka på kommentaren du skrivit här i bloggen.
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!