23 januari, 2014

Blä.

Vart har tiden tagit vägen?



Nu är min jobbvecka slut, en dag tidigare än beräknat.
Anledningen är att när jag igår hämtade lille bus från dagis berättade de att han haft diareé under em.

Idag har han varit dålig i magen så det blev till att stanna hemma.
Har haft en mysig dag med lite städning o mycket mys framför tv, hunnit betala räkningar o sovit middag.
Han är pigg o go o har bara dålig mage, inga kräkningar eller minskad aptit så det behöver inte vara magsjuka men att han ska vara hemma är det inga tvivel på.

Helgen betyder denna gången lite ledigt.
Blir till att baka o förbereda lite inför nästa helgs kalas för jag jobbar 5 dagar i rad, har jag inte gjort på kanske 4 år så jag kommer vara dödens trött.. vet jag redan nu.

Nu väntar vi på att mannen i huset ska komma hem med lite mat så jag kan slänga ihop en pastasallad med kyckling, ska bli gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!