06 januari, 2014

Trettondagen!!

Ja, vad betyder egentligen denna dagen??
Vet ju att det är 13 dagar sen jul o att det är röd dag men mer vet jag egentligen inte, vet du?

Helgen har spenderats på jobbet o på vägen hem igår svängde vi förbi ICA för att hämta mitt paket med de nya gardinerna som jag beställt.
För ca 400 kronor fick jag 8 stycken, har 4 fönster i storarummet så måste ju köpa 4 st vid varje beställning men denna gången hittade vi på rea o passade på att köpa 2 olika så i april/maj blir det mer somriga gardiner som ligger i linneskåpet o väntar.

Försökte fota de nya gardinerna men dottern min fick sig ett spel o ville löjla sig lite framför kameran, Oscar var inte sen med att hänga med i hennes takter (synd bara att bildkvalitén inte blev den bästa).





























1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder på Becka o lille Bus Oscar. Farmors älsklingar.
    kram Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!