07 januari, 2014

Pusslet i vardagen.

Nu är de lediga helgerna/dagarna över för denna gången, inte för att JAG varit ledig men de andra i familjen har varit mer eller mindre lediga sen innan jul.

Imorgon är det dagis som gäller o kvällens sysselsättning har varit att skriva nytt schema till dagis, planera tider, hämtning/lämning, jobb, födelsedagar, ledighet, weekend mm.

I slutet av månaden ska vi utnyttja julklappen Jörgen (min man) fick av mig.
En natt på hotell i Göteborg, Gothia Tower.
Jag längtar så jag nästan spricker ♥

Man behöver komma iväg på tu man hand, göra något utan barn/måsten o vi unnar oss något varje vår o höst men denna lilla hotellnatt är en liten bonus.
I april o september blir det Stockholm o musikal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!