03 januari, 2014

Tripp.

Idag har familjen gjort en liten road-tripp.
Fick gubben till att ta semester så vi kunde åka en sväng till Ullared.
Var inte ute efter något särskilt men alltid hittar man något om inte annat så är det alltid kul med Ullared (tycker även min man).

På vägen hem stannade vi till på Blomsterlandet, de har 50% på alla gröna växter under helgen så vi passade på. Hittade en söt liten kruka o växt till min bur som jag fick i julklapp o hittade även en ännu sötare uggla som självklart fick följa med hem.
Som ni märkt så gillar jag ugglor, eller jag ÄLSKAR dessa små söta fåglar!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken gullig Uggla du satt i den vackra buren. Det ser verkligen jättefint ut. Roligt att ni åker era små turer. Om ni åker längre fram till våren skulle det vara roligt att få följa med om det finns plats i bilen.
    Kram från svärmor/farmor MARIANNE

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!