16 januari, 2014

Väntan.

Kort från sep -13 då vi var på "I love musicals" med
Peter Jöback.


Nästa helg hade vi tänkt utnyttja min gubbes julklapp han fick av mig, en övernattning på
Gothia Towers.
Har längtat som fasen efter just den helgen för man behöver vara "vuxen" ibland o kunna sova en hel natt utan att en liten ska komma tassandes mitt i natten (men det är lite mysigt också).

Helgen blir framflyttad till i februari.
Kunde inte motstå ett erbjudande som vi fick via Facebook då vi båda gillar hotellets sida.
Vi sparar nästan 1000 kr på att flytta fram vår weekend 3 veckor o det gillas i plånboken.

Den som väntar på något gott... eller??



2 kommentarer:

  1. Förstår att ni längtar. Sådanna sär presenter ska jag nog också ge bort när Anton blivigt lite äldre. Vilken skillnad på pris för ett rum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut du ska göra :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!