11 januari, 2014

Tidig morgon.

Hjälpte inte att jag jobbade 15 timmar igår, vaknade o kunde inte somna om när lille bus kom 5.20.

Efter bus o mys i sängen blev det Super-lördag-frukost med pannkakor, kokt ägg, frallor, kaffe o olika pålägg.

För att slå igen lite tid åkte vi en sväng till Coop. Jag är ute efter en ny almanacka. Hittade ingen, som vanligt.

Nu har vi sovit i över 2 timmar, fått i oss lite lunch o väntar på att min syster ska komma på lite kaffe o Semla.
Köpte färdiga bullar o det är så mycket godare än att köpa färdiggjorda Semlor, gillar oftast inte grädden på dem.

Kvällen blir lugn.
TV o tacos blir vår lördagkväll o dottern ska iväg på bio.

Trevlig kväll!!

3 kommentarer:

  1. http://www.personligalmanacka.se

    Jag köpte en där ifrån som jag blev nöjd med, kan lägga till själv vilka rutor och skrivfält man vill ha. Bygga den så att den passar ens vardag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :) Har kikat på den sidan innan o tänkt beställa men tycker de är så dyra. Ska kika igen o se om jag ändrat uppfattning o kanske blir det en beställning?

      Radera
    2. Jo, lite höga priser har dem, men jag tyckte ändå att resultatet blev bra. I vanliga kalendrar brukar skrivfältet vara för litet då jag oftast har så mkt tider att hålla reda på. :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!