20 januari, 2014

Planera.

Dagens lediga dag har handlat mer eller mindre om planering.
Allt från veckomatlista, handlingslista, schemaläggning till jobbet, kalasförberedelser, semesterplanering mm.

När jag väl satt mitt upp i allt o tankarna flög iväg så passade lille bus på att kasta ut allt från kökslådan. Som tur va så var det inga farliga grejer.

Gubben kom hem från jobbet med ett förslag på semester till sommaren.
Hyra hus i Spanien i 2 veckor, bila dit.
Eftersom jag inte vill flyga så nappade jag direkt på idéen så efter middagen började jag kika runt.
Men det blir nog inget för dottern vill inte, typiskt.

Det får bli något annat till sommaren men tomt på idéer.

Har du något tips på en bra semester utan att behöva flyga?

2 kommentarer:

  1. Om ni vill fira i Sverige så kan jag rekommendera Gotland. Där är jättefint och oftast bra väder. Varje år jag varit där har jag haft sol o varmt o gott. Kram från svärmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gotland låter mysigt men hört att det ska vara dyrt.. resan dit alltså.
      Får se vad det blir o kanske blir det som förra året då vi tog dagen som den kommer.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!