02 januari, 2016

Nytt år.

Det nya året är här o det har redan gått 2 dagar.
2016 hoppas jag kommer fyllas med massa roligheter o utmaningar.
Är lite smått sugen på att byta jobb o får se vad det nya året ger?

Hoppas du hade ett fint nyårs firande?
Som du redan vet så jobbade jag kväll på självaste nyår så när klockan slog in det nya året sov jag med en liten bus jämte mig. Jörgen var upp o kikade på raketer o dottern på fest.
Dagen efter jobbade jag tidigt vilket innebär 6.45 så inget firande för mig, tyvärr. 

Men när jag kom hem på nyårsafton efter jobbet hade gubben min satt upp de nya gardinerna.
Vi har alltid innan haft hissgardiner men nu blev det längder o hissgardiner. Ljust o ovanligt men jag gillar det skarpt.
Supernöjd!
Älskar gardinerna o dess intryck av lite retro. Rummet blev som nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!