07 januari, 2016

Fruktstund.


Apelsin, banan, avokado, cashewnötter samt keso.
Mättande o väldigt gott.




Mitt på dagen tog storasyster med sig lillebror för att hälsa på pojkvännen som bor 5 min promenad bort.
Jag passade på att sova en stund.
Har/är varit så trött en tid tillbaka att få sova middag själv ostört var underbart.
Sov i närmare 2 timmar.

Jag hann att duscha o dra bort lakanen från sängen innan barnen kom hem igen.
Hungriga som de var åt de macka till mellis medan jag åt fruktsallad med keso. Till det fick det bli en stooor kopp kaffe för att piggna till o orka med kvällen.

Vart kommer tröttheten ifrån?
Det är ju ljust o fint ute o kylan är underbar. Men jag är så trött, hela tiden. Tråkigt.
Någon mer som är trött?
 
Denna bilden skickade storasyster till mig medan jag satt o skrev detta inlägg.
Dålig bildkvalité men vill dela med mig av denna.
Mys i sängen med tummen i mun. Liten blir trött när han inte sover middag.

2 kommentarer:

  1. Underbar bild på lillkillen o snällt av storasyster att låta dig få vila o ta med honom till killen en stund. Du jobbar nog för mycket Hanna o det beror säkert på att du är trött. Alldeles för många tidiga mornar och stressigt jobb. Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stressigt är bara förnamnet o den stressen man känner innan jag ska gå till jobbet är fruktansvärd. Tungt jobb men kollegor gör att man orkar.. men hur länge?
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!