19 januari, 2016

Mycket snö.

Ja, igår varnade de för snöoväder o eftersom det inte hade börjat snöa vid 22 trodde jag inte det skulle bli något utav ovädret.

Ack vad jag lurade mig själv.
Det har kommit över 20 cm o det är mycket snö ute.

Då Oscar varit orolig inatt o kändes varm tidigt imorse fick det bli en VAB dag.

Snäll som jag är gick jag ut o skottade (då jag ändå är hemma) så att det skulle vara lättare för min gubbe att åka till jobbet.

Det är kul att skotta.

Tyvärr hade plogbilen inte varit här tidigt på morgonen när jag var ute efter 6 så vid 9 när han väl varit här gick jag o Lille bus ut igen. Oscar har piggnat till o orkade med en stund utomhus.

Skottade bort vårat o fortsatte till 3 av grannarnas uppfarter. Man ska hjälpas åt o eftersom jag tycker det är kul så var det ju bara roligt.
Varmt blev det men även bra motion.
Har säkert ont i ryggen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!