14 januari, 2016

Nytt till våren?

Ooopss... vad hände??

Ni som följt mig vet ju att vi letar nytt boende. Inte för att vi INTE trivs utan det är för att komma till ett tryggare område.

Nu har vi fått ett erbjudande om ett helt nytt radhus (nybyggd hyresrätt) i ett tryggt område med bra bussförbindelser till jobbet.

Vi har tackat ja o håller nu tummar stenhårt för att vi får det. Hjälp oss hålla tummarna.

Det jobbiga med en framtida flytt (för det sker förr eller senare) är att vi förlorar våra goa grannar o deras barn.
Oscars kompisar.
I slutändan är det nog ändå värt det.

4 kommentarer:

  1. Grattis o där kommer ni säkert att trivas - alldeles bredvid där min kära väninna Inger bor ser jag. Hon har bott i området i nästan 30 år och har ett radhus med 6 rum o kök. Ligger på Rydsgatan. Kram från svärmor Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack men än är det inte vårat.. får se under kommande vecka om vi får besked.

      Radera
  2. Å så kul, håller tummarna att ni får det. Så roligt med helt nytt. Har själv fått vara med om det två gånger och den känslan att ingen har bott där innan är underbar. När blir det färdigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inflyttning i maj i så fall o det vore himla kul om vi kunde få ett helt nytt boende där INGEN bott innan :O)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!