20 april, 2012

Äntligen helg...

Ja nu är det fredag igen & det är
ALLTID
mysigt mé helg för då är
ALLA
i familjen lediga.
(Så är det ju inte när jag jobbar för då jobbar jag ju både helg & kväll, usch!!)

Vi brukar börja redan på måndagar/tisdagar att prata om vad vi ska äta för gott till helgen.. sen när det väl är dax för att handla så har ingen av oss kommit på ngt,
så är det varje vecka.

Just nu är jag & Becka inne i en tacoperiod så det blir taco nästan varje fredag kväll så ikväll nalkas det taco igen.
GOTT!!


Hur äter du din taco??
Har du något som du MÅSTE ha på din taco??
Jag kör med hårda skal (de andra äter tortilla), just nu  är det taco tubs som gäller
& jag måste ha majs & creme fraiche annars är det inte gott.

Nästa vecka ska vi göra Jörgen glad genom att köpa Thaimat för det är han sugen på... det är inte så tokigt det heller & då köper jag ofta samma sak,
Kyckling i röd curry & äggnudlar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!