21 april, 2012

Letandet går vidare...

... har sen flera veckor tillbaka letat efter större boende utan framgång.

Vi är ute efter en 4a, gärna hyresrätt (bor i bostadsrätt nu som vi ska sälja) men det är INTE det lättaste. Nu har man börjat fundera på hus istället men varken Jörgen eller jag vill hålla på att renovera så det blir i så fall ett NYTT.
Såg en annons i Borås Tidning & nappade..




Jag kontaktade kontaktpersonen via mail då det var svårt att få information på nätet om ex att hyra. För att hyra ett hus vore ju det ultimata.

Idag fick jag svar & jag undrar verkligen om de får sålt/ uthyrt några hus??
Hyran ligger antingen på 14 000 eller 16 000 :-/mån plus driftskostnader.. VA??

Vem f*n betalar så mkt pengar i hyra??
Det är ju mer än vad jag får ut i mammapenning.. nästan dubbelt. Det är ju så man går av...

Jaha, det blir till att leta vidare & vem vet.. snart kanske det är dax att kontakta banken??


1 kommentar:

  1. Tack för din omtanke. Nej det var verkligen avskyvärt. Nu mår han bra igen. Det är värre med mammans hjärta =)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!