19 april, 2012

Grupp på Facebook.

Innan Oscar föddes så köpte vi ju en massa bebissaker som alla blivande föräldrar gör, bla ett spjälsängsskydd & tillhörande lakan. Köpte fel storlek & kom på att jag kan annonsera ut dessa på Loppis-sidan.

Budet blev 130 :- (superbilligt) för de båda men kunde byta till mig en ny Bamsedress & 3 par strumpor (nytt) från Lindex vilket gjorde att jag inte förlorade så mkt i slutändan & båda blev vi nöjda :)

Nästa vecka ska jag kika på en jacka till Oscar för 50 :- av en bekant.

Kanonbra grupp dedära "Borås Loppis" & även "Barn Loppis i Borås" på Facebook.
Är du nyfiken på grupperna så kan jag bjuda in dig men vi måste först vara vänner på FB :)





1 kommentar:

  1. sv: vi har fått massor med kläder i storlek 50-56, köpt lite själva så använder nog det vi köpt först och främst ;) men kommer aldrig hinna använda allt...

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!