16 april, 2012

Mitt hår...

...har sen en tid tillbaka börjat tappa hår, mycket hår.
Det är inget roligt alls & Jörgen får bokstavligen plocka bort hår från min rygg när jag har duschat & Oscar har hår från mig överallt.

Vet att man kan tappa hår efter graviditet & amning men jag ammar inte & nu har det ju ändå snart gått 4 månader sen förlossning.

Under en tid åt jag Silica tabletter & sen jag slutade med dem så har jag tappat hår :(
Blir till att köpa nya & hoppas det hjälper.

Ska googla lite för att se om det finns ngt annat (bättre) piller man kan knapra eller finns det ngn läsare som kan tipsa om något eller har egna erfarenheter för jag gillar inte detta alls.



Bild lånad via google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!