07 april, 2012

Ny start.

Välkommen till min nya blogg..

Hej du som läser min blogg, har i dagarna startat denna sida som är en ny då min gamla hade lite krångel som jag inte kunde acceptera.
Här kommer du få följa mig i min vardag mé min familj, bebis, tonårsdotter, man, vänner & olika händelser.


Försöker i bästa mån att få mé bilder i bloggen då jag själv hatar att läsa bloggar/texter utan bilder.
Har även svårt för bloggar/texter som inte har rätt skrivteknik eller va det kallas, då man inte har mellanslag, punkt, komma eller ny rad utan bara ord efter ord efter ord... svårläst med andra ord, usch!
Får skylla på att jag har gått Handel- & Kontor på gymnasiet, där var vi tvungna att skriva rätt. jag är långt ifrån expert på skrivteknik men gör det lättläst för dig.

Är du nyfiken på min gamla blogg så är adressen: http://hannisen.bloggo.nu/


Ta dig nu en go kopp kaffe & hoppas du får en trevlig stund framför
datorn & min blogg. 
Välkommen :)






Kram Hanna












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!